fredag 31. desember 2010

Godt Nytt År! / Happy New Year!


"Stjernedryssløper" nr. 2 er ferdig. Dette var en bestilling og samtidig ønsket kjøperen krusmatter i samme stil. Det ble totalt 6 stykker.
Løperen er litt bredere og lengre enn den første og måler 50 x 109 cm.
Krusmattene måler 14 x 21,5 cm.
Ønsker dere alle en fin nyttårsfeiring og et godt nytt sy-år!

"Star Sprinkle"-runner #2 is finished. This one was ordered from a friend of mine. She wanted mug rugs, too, same colours as the runner. I made six and now I guess they all will be used on the New Years Eve table.
The runner is 50 x 109 cm and the mug rugs are 14 x 21,5 cm.
I wish all my blogreaders a Happy New Year and happy sewing in 2011!









Oppdatering! Update!
Slik ble Gretes nyttårsbord / Gretes table on New Years Eve:


21 kommentarer:

May Britt sa...

Tror jeg må sette opp en slik løper og krusmatter på to-do lista for 2011. Den er nydelig og tror det vil passer perfekt til ungdommer som liker den litt enkle stilen.

Sigrun sa...

Vakkert som vanlig, du lager så vakre ting, en mester på å sette sammen farger/stoffer. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
OG jeg gleder meg til mars og Tromsø, før april og august:-)).

Anne Lise sa...

Nydelig løper og brikker. Var veldig smart med denne matchen. Du er dyktig. Ønsker deg også ett riktig godt nyttår.

Kjersti m sa...

Nydelig løper og krusmatter. Ønsker deg godt nytt år - er innom å titter hos deg ukentlig og koser meg med alt det flotte du lager.

Grethe sa...

Helt super løper og brikker,flott med sort og hvitt,og sammen med englene:-)
GODT NYTT ÅR til deg fra meg!

Siv sa...

Flotte ting! Takk for mange gode stunder her inne på bloggen din! Du lager utrolig mye fint! Riktig godt nyttår ønsker jeg deg!

Liven sa...

Kjempefine ting du syr - takk for gode inspirasjoner dette år, godt nytt 2011 og så håper jeg vi "snakkes"
Klem!

Siddis back home sa...

Flott innlegg hos deg også! Tusen takk for kommentar på bloggen min, det setter jeg stor pris på!
Sees vi til høsten igjen kanskje?
Ha en fin kveld!

Marita sa...

'Ja, takk' ville jeg sagt om jeg fikk dette! Nydelig sammensatt. Jeg liker krusmattene og vurderer å sy noen selv... snart. :)
Godt nyttår!

Bjørg sa...

Helt nydelig, du er bare så utrolig flink!

Bodil sa...

Nydelig og delikakat duk. Ble virkelig et festpyntet bord ut av det. Godt nytt syår ønskes deg!

Hanne sa...

Kjempe fin løper og krus matter. Gleder meg til å følge den nye bloggen din i 2011. Godt nyttår:-)

Askepott sa...

Wow, så lekkert. Legger meg til som følger av bloggen din for her var det virkelig mye fint. :-)) Ha et kreativt, nytt år!

Elisabeth sa...

Ååh så nydelig :))
Godt nyttår til deg og dine.
Elisabeth

anneg sa...

Godt nytt år!
Nydelig løper og mug-rugs. Du er superflink, jeg lider av "sytørke", men blir så inspirert av deg at det er håp for meg ;o)

Anne

Syersken sa...

Nydelig som alt annet du lager, ønsker deg et riktig godt quiltende nyttår :-)

Anonym sa...

Hvor er det fine ting du har syet meget flot.

Quiltepigen sa...

Det var et flot nytårsbord.
Flot løber og krusbrikker.

Anne sa...

Lekkert og rent i formen. Jeg blir fristet jeg også!

Bente sa...

Lekker løper!
Og dette trur eg er dei flottaste krusmattene eg har sett.
Stilige!

HegeT sa...

Åhhhh, så fine...!!..
Så utrolig stilig med både løper og "mug-rugs" i samme serie...
Nå ble jeg skikkelig inspirert til å "låne ideen"...

søndagsklem
HegeT