torsdag 19. mars 2009

ABC


Etter hjemkomsten fra Østen har jeg koset meg på syrommet. Fra tidligere hadde jeg en bestilling på seks kuvertbrikker fra AnnAKas mønster "ABC" og nå er de ferdige til levering. Teksten er malt med antikkhvit paintstiks og som dere ser er dette en familie med tre gutter, ei jente + mamma og pappa.
Blomsteroppsatsen har jeg fått fra mine kollegaer på jobb.

This week I've spend some hours in my sewingroom and this is the result. It's an order from before my holiday and as you can see in this family they are three boys, one girl + mum and dad.
Design AnnAKa "ABC".


4 kommentarer:

Lise in Norway sa...

Så fine de ble

Mona sa...

Kjempfine. Tipper mottakeren blir kjempefornøyd.

kreaLIV sa...

Flotte spisebrikker, de blir sikkert storfornøyd. Ønsker deg ei fin helg =0)

Anonym sa...

Very nice.