torsdag 24. juli 2008

Utmerkelse


Tusen takk, Marita og Toja for denne utmerkelsen. Hyggelig å få tilbakemeldinger på bloggen min.

The rules are as follows:
1. The winner can put the logo on his/her blog/
2. Link to the person you received your award from
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Put links to those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the people you have nominated.

Jeg sender den tilbake til Marita, hun har inspirert meg mye.
Toja fortjener også å få denne i retur.
Videre går utmerkelsen til min søster, Mona, min sjelevenn og syvenninne.
I mitt lokale quiltelag finnes bl.a. to bloggere som syr mye pent, Berit og Inger, de får herved hver sin utmerkelse.
Daglig er jeg innom bloggene til May Britt (Abyquilt) og Hanne, de har stadig flotte prosjekt på gang.
Sist, men ikke minst går det en hilsen til Sigrun som med mange artige kommentarer gjorde fjorårets tur til Alsace til en minnerik opplevelse.

Ingen kommentarer: