søndag 9. mars 2008

Løper med Byhaner / Tablerunner and City roosters


Kuvertbrikkene var enkle å sy og en løper i samme stil er kjekt å ha. Har brukt de samme målene som på brikkene, bare forlenget den tre ganger. Og når jeg først var igang sydde jeg likegodt to...
De er like store og måler 17 1/2" x 36" (44,5 cm x 91,5 cm)

The placemats were easy to do and I would like to have a tablerunner as well. I used the same measures as the placemats and increased it three times. And starting sewing I thought that two is a good number...
They measures 17 1/2" x 36" (44,5 cm x 91,5 cm)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig duken ble. Det blir flott hjemme hos deg med duken og spisebrikkene til påske.
Du e bare kreativ og flink.

Selv holder eg på å sy flere spisebrikker av "Byhanen". De var så enkle og lette å sy. Skal gi bort i gave nå til påsken.

Ha en fin fin søndag...

Anonym sa...

Så nydelige - de gjorde seg absolutt som løpere også ja!

Mona sa...

Kjempflotte løpere. Kommer det grytekluter også??

Anonym sa...

Disse ble virkelig flotte!!

kreaLIV sa...

Så flott dukene ble, nå har du det på stell til påske, ang duker i allefall. De er kjempeflotte.

Tina sa...

Kjempe flotte løpere :-)

Litamora's Quilt & Design sa...

Takk for koslig melding.
Det første som slo meg da jeg så duken din var: To sjeler, en tanke. Det er mange ganger jeg har opplevd dette, nemlig at man tenker ut en idè, og andre har tenkt samme tanken:-) Jeg har gått og ruget på en idè om å lage duk av disse brikkene også.Ikke så ulik din. Din ble rålekker! Jeg tenkte å lage en som er helt speilvendt av brikkene på hver sin side. Kanskje jeg får tid til å lage en etter påske, siden jeg kommer til å henge fingrene i alt annet enn nål og stoff;-)Du får komme "innom" og ta en titt siden igjen, så får du se hvordan min ble etterhvert:-) God påske

Sigrun sa...

Både løper og grytekluter.... takk for gode ideer. De er kjempeflotte.

Anonym sa...

Jamen så fina dina grytlappar och löpare blev av Byhönemönstret.
Sedan gillar jag även ditt val av färger på Leannes Travelquilt :)

Ha en fortsatt bra dag!
Marica

Anonym sa...

Er innom for å ønske deg ei riktig god påske.Må fortelle eg brukte ideen din å sy løper av Byhane mønsteret.Takk for ideen! Settet ditt vart veldig fint.